premis ua:emprende TFG, TFM, TESIS - 2020

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

En el marc del programa institucional ua:emprende, el Vicerectorat d'Investigació i Transferència de Coneixement i el Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació, convoquen els premis ua:emprende a treballs de fi de grau (TFG), treballs de fi de màster (TFM) i tesis doctorals que puguen ser la base d'un projecte empresarial innovador, com una de les accions encaminades a promoure la creació d'empreses innovadores i sostenibles sorgides en la comunitat universitària.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

Podran presentar-se a aquesta convocatòria candidates i candidats que hagen defensat el seu TFG, el seu TFM o la seua tesi doctoral en la Universitat d'Alacant durant el curs 2019-2020 i sempre que procedisquen d'estudis oficials. En els tres casos els treballs hauran de ser susceptibles de ser la base d'un futur projecte empresarial innovador.

PREMIS

• TFG: 600 euros
  • TFM: 900 euros
  • Tesi doctoral: 1.500 euros

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

Formulari de sol·licitud (veure exemple): en el formulari s'especificaran els següents aspectes:

• Resum de la idea de negoci:identificar el producte o servei; problema o necessitat que s'atén; grau d'innovació; avantatge competitiu.
  • Mercat objectiu: identificar sector, clientela i competència.
  • Viabilitat tècnica: indicar i argumentar que existeixen els mitjans necessaris perquè el projecte es convertisca en una realitat.
  • Grau de desenvolupament de la idea de negoci.
  • Justificació de la relació del projecte amb el TFG, TFM o tesi.

TERMINI I FORMA DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

El termini de presentació serà del 4 de novembre al 30 de novembre (23.59 hora límit) de 2020, a través d'aquesta mateixa pàgina on s'habilitarà el formulari i es donaran les instruccions precises.

IMPORTANT - INSTRUCCIONS PER A la PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

PER A PODER DONAR PER VÀLIDA LA SOL·LICITUD, ES NECESSITA: EMPLENAR EL FORMULARI I REGISTRAR-LA EN E-ADMINISTRACIÓ ABANS QUE FINALITZE EL TERMINI

1. Entrar en FORMULARI DE SOL·LICITUD
  2. Emplenar tots els camps i prémer botó Enviar. En cas que no es puga pujar l'arxiu TFG, TFM o Tesi Doctoral, perquè pesa massa, s'haurà d'enviar per mail a uaemprende@ua.es i en el formulari s'haurà de pujar un word o pdf amb el títol d'aquest treball.
  3. Apareixerà una pàgina amb el resum de les seues dades. Prémer el botó i guardar el document que es genere en el seu ordinador.

PROCEDIR Al REGISTRE

1. Accedir a UACloud.
  2. Entrar en l'apartat eAdministración - Tràmits - Generals - Instància Genèrica.
  3. Emplenar les dades que es demanen. En l'apartat SOL·LICITA posar:

Sol·licite participar en els premis UA:EMPRENDE  A TREBALLS FI DE GRAU, TREBALLS FI DE MÀSTER I TESIS DOCTORALS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT, convocats pel Vicerectorat d'Investigació i Transferència de Coneixement.

4. Adjuntar el document pdf obtingut després d'emplenar el formulari i enviar.

Per a més informació o ajuda, telefonar a Mª José 965903752 o Loren 965909883.

Bases: BOUA 10 de març de 2020.