V Edició dels Premis 5O-CV STARTUP | Presenta el teu projecte fins al 7 de setembre de 2018

La Universitat d'Alacant, a través del Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació, igual que la resta d'universitats públiques valencianes, llança la V edició del concurs %u20185O CV STARTUP', impulsat per la Generalitat Valenciana a través de la Consellería d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, amb els següents objectius:

• Recolzar i potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari de la Comunitat Valenciana.
  • Contribuir al desenvolupament i a la consolidació de les empreses creades en el sistema universitari valencià.
  • Impulsar i enfortir les relaciones Universitat-Empresa.
Les categories són les següents:
  • CATEGORIA STARTUP

Dotació total màxima: 16.500 euros

Podrà participar en aquesta categoria qualsevol microempresa i/o pime que tinga la seua seu social a la Comunitat Valenciana, amb activitat comercial i una antiguitat mínima d'1 any i màxima de 4 anys pel que fa a la data límit de presentació de la documentació a aquest concurs, en la qual almenys un dels socis fundadors siga estudiant, egressat o titulat de la UA.

Primer premi: 1 premi

Dotació: 9.000 euros.

Segundo premie: 1 premi

Dotació: 5.000 euros.

Tercer premi: 1 premi

Dotació: 2.500 euros.

• CATEGORIA STARTUP JUNIOR

Dotació total màxima: 3.750 euros

Podrà participar en aquesta categoria qualsevol emprenedor/és amb un projecte empresarial que encara no estiga constituït com a empresa en la qual almenys un dels integrants de l'equip siga estudiant, egressat o titulat de la UA.

També podran participar aquelles empreses constituïdes amb seu a la Comunitat Valenciana amb una antiguitat màxima d'un any, pel que fa a la data límit de presentació de la documentació a aquest concurs, en la qual almenys un dels socis fundadors siga estudiant, egressat o titulat de la UA.

Dotació: 5 premis de 750 euros cadascun.

Termini i presentació: fins el 7 de setembre de 2018 a les 14h.

Bases i formulari de sol·licitud.