ua:emprende lab

uaemprende lab
foto entrepreneur
¿Què és ua:emprende lab?
  • és una eina de maduració i acceleració d'idees empresarials que forma part de l'itinerari emprenedor ua:emprèn.
  • ua:emprèn lab et prepara per a participar en el concurs IMPULSO, orientant-te en la utilització i desenvolupament de totes les eines d'anàlisi per a conèixer la viabilitat tècnica i econòmica de la teua idea: pla d'empresa, model de negoci, etc... Aquestes eines seran, a més d'un requisit per a concursar en IMPULSO, un recurs indispensable per a potenciar el desenvolupament de la teua idea.

Metodologia
  • ua:emprende lab et proposa participar en tallers dinàmics en els quals treballar de forma pràctica tots els aspectes essencials previs a prendre la decisió d'emprendre.

Programa de tallers per a 2017
  • 31 gener de 10 a 14 hs

#1 |  Creativitat i generació d'idees de negoci.

Objectiu: Obtenir eines per a la generació i conceptualització d'idees de negoci.

Dinamitzador: Daniel Havillio. Director d'Innovació d'Energy Sistem.

Aula: Centre de Coworking. Col·legi Major. Universitat d'Alacant

• 7 febrer de 10 a 14 hs

#2 | Tendències de mercat i models de negoci

Objectiu: Estratègies per a la generació de valor de la nostra idea en el mercat.

Dinamitzador: Roberto Payá. Ex Director CEEI Alcoi amb dilatada experiència en programes de desenvolupament d'emprenedors .

Aula: Centre de Coworking. Col·legi Major. Universitat d'Alacant

Fes cick ACÍ per a inscriure't

•  20 febrer de 9 a 13 hs

#3 Design thinking & Lean Startup

Objectiu:  Aplicar eines del disseny de models de negoci i propostes de valor i experimentació en contextos de Lean Startup.

Dinamitzador: Nestor Guerra. És un dels experts més reconeguts en l'àmbit d'empreniment Lean Startup.

•   7 març de 10 a 14hs

#4 | Alertes legals i fiscals per a l'emprenedor

Objectiu: Conèixer qüestions relatives a tipus d'empreses, estructura legal, instruments mercantils d'ús comú i del desenvolupament d'activitat com a autònom.

Dinamitzador: David Devesa. Soci a Devesa i Calvo Associats.

• 21 març de 10 a 14 hs

#5 | Finances per a l'emprenedor. ¿Com gestionar dia a dia el teu empresa i no morir demà?

Objectius: Conèixer la Metodologia AVIN per a la descripció de la Idea de Negoci.

Dinamitzadors: Evaristo Colomina Climent i Leonardo Yánez Muñoz. Professors de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant.

Aula: Aula Informàtica

• 4 d'abril de 10 a 14 hs

#6 | Presentacions persuasives i d'alt impacte

Objectius: La sessió anirà enfocada a l'optimització d'una presentació mitjançant la correcta organització d'idees i arguments, en enfocament emocional i una correcta utilització dels mitjans de suport.

Dinamitzador: Ignacio López de Zamora. Soci de Small, consultora de Branding.

Fes clic ACÍ per a inscriure't

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464