ua:emprende lab

uaemprende lab
foto entrepreneur
¿Què és ua:emprèn lab?
  • és una eina de maduració i acceleració d'idees empresarials que forma part de l'itinerari emprenedor ua:emprèn.
  •  ua:emprèn lab et prepara per a participar en el concurs IMPULSE, orientant-te en la utilització i desenvolupament de totes les eines d'anàlisis per a conèixer la viabilitat tècnica i econòmica de la teua idea: pla d'empresa, model de negoci, etc... Aquestes eines seran, a més d'un requisit per a concursar en IMPULS, un recurs indispensable per a potenciar el desenvolupament de la teua idea.

Metodologia
  •  ua:emprèn lab et proposa participar en tallers dinàmics en els quals treballar de forma pràctica tots els aspectes essencials previs a prendre la decisió d'emprendre.

Programa de tallers per a 2018
  • 31 gener de 10 a 14 hs

#1 Tendències de mercat i models de negoci

Objectiu: Estratègies per a la generació de valor de la nostra idea en el mercat.

Dinamitzador: Roberto Payá. ExDirector CEEI Alcoi amb dilatada experiència en programes de desenvolupament d'emprenedors

• 7 febrer de 10 a 14 hs

#2 |  Creativitat i generació d'idees de negoci.

Objectiu: Obtenir eines per a la generació i conceptualització d'idees de negoci.

Dinamitzador: Daniel Havillio. Director d'Innovació d'Energy Sistem.

Aula: Aulari 1 - Aula 8G

Fes cick ACÍ  per a inscriure't

•  21 febrer de 9 a 14 hs

#3.1 Alertes legals i fiscals per a l'emprenedor - de 9:00 a 11:00 hores

Objectiu: Conèixer qüestions relatives a tipus d'empreses, estructura legal, instruments mercantils d'ús comú i del desenvolupament d'activitat com a autònom.

Dinamitzador: David Devesa. Soci a Devesa i Calvo Associats.

Aula: Aulario 1 - Aula 8G

#3.2 | Vigilància tecnològica per a emprendre - de 11:30 a 14:00 hores

Objectiu: Conèixer què pot aportar la vigilància tecnològica a un projecte emprenedor i com començar a incorporar-la en el disseny del negoci, explorant claus sobre: com detectar necessitats d'informació, on cercar, quines eines utilitzar i com enfortir la presa de decisions i anticipació en l'equip.

Dinamitzador: Sofia Oliveira i Alba Santa. Observatori Virtual de Transferència de Tecnologia de la Universitat d'Alacant (www.ovtt.org).

•   26 febrer de 10:00 a 14:00hs

#4 Design thinking & Lean Startup

Objectiu:  Aplicar eines del disseny de models de negoci i propostes de valor i experimentació en contextos de Lean Startup.

Dinamitzador: Nestor Guerra. És un dels experts més reconeguts en l'àmbit d'emprendimiento Lligen Startup.

• 14 març de 10 a 14 hs

#5 | Finances per a l'emprenedor. ¿Com gestionar dia a dia la teua empresa i no morir matí?

Objectius: Conèixer la Metodologia AVIN per a la descripció de la Idea de Negoci.

Dinamitzadors: Evaristo Colomina Climent i Leonardo Yánez Muñoz. Professors de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant.

Aula: Aula Informàtica | Facultat d'Educació

• 20 de març de 10 a 14 hs

#6 | Presentacions persuasives i d'alt impacte

Objectius: La sessió anirà enfocada a l'optimització d'una presentació mitjançant la correcta organització d'idees i arguments, en enfocament emocional i una correcta utilització dels mitjans de suport.

Dinamitzador: Small, consultora de Branding.

Aula: Aulari 1 - Aula 23M

Durant aquesta sessió es presentarà també l'ecosistema innovador del Parc Científic d'Alacant, destacant les característiques més rellevants d'aquest projecte estratègic de la Universitat que acull a empreses d'alt contingut innovador. A més, Parc Científic d'Alacant i Universitat d'Alacant organitzen els premis IMPULS 2018 a iniciatives emprenedores innovadores. La presentació serà a càrrec d'Olga Francés Hernández, gerent de la Fundació Parc Científic d'Alacant. Així mateix, aprofitarem per a donar per clausurada la present edició d'ua:emprèn lab.

Fes clic ACÍ  per a inscriure't

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464