Triatló d'innovació i emprenement social 2019

OBJECTIU

La Universitat d'Alacant (UA) convoca l'I Concurs d'Empreniment i Innovació Social.

L'objectiu principal d'aquest concurs és ampliar l'àmbit d'actuació del programa ua:emprende, tenint en compte per a açò les demandes que, tant des del context com des de la pròpia institució universitària, es van produint en matèria d'empleabilidad, emprendimiento i transferència dels valors i coneixements adquirits en l'educació superior.

Per a açò, i en el marc de la XXI MARATÓ D'OCUPACIÓ I AUTO-OCUPACIÓ de la UA, s'ha dissenyat un programa d'activitats per al desenvolupament de les capacitats d'innovació social i de la intenció d'emprendimiento en l'àmbit social entre els i les estudiants de la Universitat d'Alacant.

Les activitats es distribueixen en les tres següents fases:

FASES

1ra FASE - PREPARACIÓ - FORMACIÓ

Del 1 al 3 d'abril

La fase de preparació està destinada a la formació en matèria d'emprendimiento i innovació social.

Per a açò els concursants podran accedir a una sèrie de recursos de formació en format digital que seran distribuïts en tutoria presencial d'emprendimiento, que hauran de solicta mitjançant cita en el següent ENLLAÇ.

2góna FASE - DESENVOLUPAMENT - TUTORIES

Del l'1 al 3 d'abril

La fase de desenvolupament consistirà en la realització d'una sèrie de tutories que els i les participants hauran de realitzar per a dirigir i madurar les seues propostes cap a cadascuna de les modalitats del concurs.

En les tutories es desenvoluparan aspectes relatius a la proposta de valor, ja siga emprenedor o innovador o tots dos, així com la viabilitat tècnica de la proposta.

L'objectiu d'aquesta fase és preparar la idea per a la fase de concurs.

Les tutories es duran a terme per tutors i tutores designats/as per l'organització, i per a poder assignar un/a tutor/a serà imprescindible haver-se incrito després de la realització dels tallers i abans del 3 d'abril de 2019 a les 23:59:59 hs havent emplenat el formulari que s'indica més a baix en l'apartat (formulari d'inscripció).

AVÍS: El no emplenament del formulari d'inscripció o l'emplenament incomplet del mateix suposa la desqualificació de la proposta i del promotor/a de el mateix en el concurs.

3ra - FASE - CONCURS - COMPETICIÓ

4 d'Abril

Els / les promotors/as dels projectes exposaran les seues iniciativa, en una o ambdues modalitats, en una presentació de no més de 10 minuts davant un jurat compost per experts i expertes de la comunitat universitària en matèria d'innovació i emprendimiento social.

Les exposicions tindran lloc el  dia 4 d'abril en paral·lel a la realització de la XXI Marató d'Ocupació i Autoocupació de la Universitat d'Alacant.

Durant la fase de desenvolupament, es donaran les orientacions sobre com realitzar la presentació de la proposta.

El barem que s'aplicarà per a avaluar les propostes es troba publicat en les bases.

¿A QUI VA DIRIGIT?

A l'efecte de la present convocatòria podran participar en la TRIATLÓ D'EMPRENDIMIENTO I INNOVACIÓ SOCIAL estudiants matriculats i matriculades en el curs 2018/19 encualquier assignatura de cursos de grau i postgrau de la UA.

PREMI

S'atorgaran dos premis de fins a un màxim d'1.000 €, que hauran de ser utilitzats, si el Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació ho considera adequat, perquè d'una persona de cada projecte guanyador realitze un viatge amb l'objecte de participar en fòrums, congressos, jornades i esdeveniments en general , que específicament es dirigisquen a l'EMPRENDIMIENTO SOCIAL i a la INNOVACIÓ SOCIAL.

Les persones guanyadores del concurs, podran rebre l'assessorament dels serveis d'orientació d'ua:emprèn on se'ls informarà i aconsellarà sobre els esdeveniments més rellevants en matèria d'emprendimientos i innovació social programats per a l'any 2019 tant a nivell nacional com a internacional.

INSCRIPCIONS

Fes clic ACÍ per a inscriure't.

MÉS INFORMACIÓ

Publicació de les BASES

email: uaemprende@ua.es

FOMULARIO D'INSCRIPCIÓ