EMPRENDRE DES DE LA UNIVERSITAT

Inscripció

Presentació

Dimarts que ve 9 d'abril de 2019 a les 11:45 hores tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'edifici Germà Bernàcer de la Universitat d'Alacant la Jornada 'Emprendre des de la universitat'.

Organitzem aquesta jornada de caràcter divulgatiu dirigida a investigadors, professors i estudiants. En ella, quatre emprenedors, en diferents fases de la seua trajectòria, ens parlaran de la seua pròpia experiència i abordaran les principals qüestions a tenir en compte a l'hora d'emprendre.

És una ocasió única per a conèixer casos reals explicats pels seus protagonistes i aprendre d'ells.

Per a tancar la jornada es farà lliurament dels certificats d'assistència al curs Aula ua:emprende, realitzat en col·laboració amb Impulsalicante.

11:45 | Presentació

Amparo Navarro, Vicerectora d’Investigació i Transferència de Coneixement de la Universitat d’Alacant, María Jesús Pastor, Directora de Secretariat de Transferència de Coneixement de la Universitat d’Alacant i Olga Francés, Gerent del Parc Científic d’Alacant.

12:00 | taula d’experiències

Javier García Martínezfundador de la spin-off del MIT, Rive Technology (2006) empresa que comercialitza uns catalitzadors que ja s’utilitzen en diverses refineries d’EEUU i que ha aconseguit captar més de 80 milions de dòlars d’inversió de capital de risc.

Juan Carlos Trujillosoci fundador de la spin-off de la UA, Lucentia Lab (2014), dedicada a Intel·ligència de Negoci, Big Data i Machine Learning; actualment aquesta spin-off treballa amb empreses com Google, Siemens, Indra o Suma.

Cristina Sáenz de Pipaónsocia fundadora de l’empresa Orchestra Scientific (2018) sorgida del Institut de Tecnologia Química de Tarragona. L’empresa desenvolupa una tecnologia viable, modular i eco-friendly per a la separació de  CO2, biogàs i la seua captura de les emissions de la indústria.

Eduardo Lópezsoci fundador d’Alebus Patrimonio Histórico (2003), dedicada principalment a la restauració i conservació del patrimoni històric, una àrea apassionant en la qual també s’emprén.

13:30 Tancament i lliurament de diplomes d’Aula ua:emprende lab.

Nuria Grané, Vicerectora d’Estudiants i Ocupació i una representació de Impulsalicante, Agència de Desenvolupament Local de l’Ajuntament d’Alacant.

Inscripció

Per a inscriure't -¡és gratis!- has d'emplenar aquest formulari. Assistència limitada a l'aforament de la sala.