El Hash Code de Google se celebra en distintos hubs de everis

Dijous que ve 28 de febrer, des de les 18:30 a les 22:30 hores, tindrà lloc l'Hash Code de Google, que ha triat diferents hubs d'everis com a seus per a lllevar a cap l'esdeveniment, en concret els de Alacant, la Corunya, Barcelona, Bilbao, Madrid, Murcia, València, Valladolid, Salamanca, Sevilla i Zaragoza. Hash Code és una competició de programació per equips organitzada per Google para estudiants i professionals de la indústria IT a tot el món. L'any passat l'esdeveniment es va organitzar en les oficines d'Alacant, que enguany repeteix com hub.

Per a poder participar en la primera ronda de classificació, una oportunitat única per a conèixer a altres programadors i compartir l'experiència, cal registrar-se i formar el teu propi equip compartint el link d'invitació que genera el sistema a la resta de membres. És necessari que tots els integrants del grup confirmen la seua participació a través del mateix link. Els equips han d'estar formats per 2, 3 o 4 membres com a màxim. En crear l'equip s'ha de seleccionar l'Hub on es va a participar. Una vegada realitzat el registre el participant rebrà en la seua bústia de correu la confirmació de Google i de l'organització.

Cada grup a més ha de triar el llenguatge de programació i resoldre el problema plantejat per Google. La competició es compon de dues rondes, la primera és la que celebrarem en els diferents hubs i la segona tindrà lloc en les oficines de Google a Dublín, on els finalistes competiran entre ells,

El termini d'inscripció acaba el pròxim 22 de febrer, ¿T'animes? Més informació.

Les adreces són les següents:

Hub everis Alacant: Platja de Sant Joan. C/ Britània, 36-38, 1ª planta.
Living Lab Barcelona: Carrer de Pedro i Pons, 6, 08034.
Hub everis Bilbao: Edifici Torre Iberdrola, Euskadi Plaza, 5, 7ª planta.
Hub Madrid: Avinguda de Manoteras, 52, 28050. 6ª planta.
Hub everis Murcia: Parc Empresarial d'Espinardo, Calle Esportista Jesús Hernández Tito, nº 1 Bis, 30100.
Hub everis Valladolid: María de Molina 7, 4ª planta. 47001
Hub everis la Corunya: Edifici Torre de Cristall. Enrique Mariñas 36. Planta 11. 15009.
Hub everis Salamanca: Calle Segona Nº 16 B, Carbajosa de la Sagrada, 37188.
Hub everis València: Av. Talles valencianes, 39, planta 4. València
Hub everis Zaragoza: Centre empresarial El Trobador, Plaza d'Antonio Beltrán Martínez, 1, Planta 8 (sales 8F i G).
Hub everis Sevilla: C/ Américo Vespucio 5, Bloc 2, Edifici Cartoixa.